Ny ansatt og nytt satningsområde

Findability utvider sin kompetanse ved å knytte til seg Glenn Løvberg, Seniorrådgiver marked og kommunikasjon. Her får vi inn en dyktig medarbeider som har en spennende karriere bak seg. Ikke bare har han jobbet med mange spennende kunder med sterke merkevarer, han har også vært ansvarlig for en av de største konferansene innen det digitale miljøet, Gulltaggen.

Glenn har jobbet med spesialfelt innen møteplasser i over 20 år og har blant annet vært med å bygge opp Gulltaggen, en konferanse og prisutdeling for den Nordiske digitale sfæren. Som Executive Producer for arrangementet igjennom 15 år har han ledet og gjennomført arrangementet, samt fulgt tett de største og mest betydningsfulle internasjonale profilene innen den globale digitale utviklingen.

Dette har utvidet Glenn sin interesse for kombinasjonen mellom digitale medier og fysiske møteplasser, og han har bred erfaring fra de digitale virkemidlene og kanalene sammen med en tydelig møteplass hvor påvirkningskraften opp imot mottaker er enormt sterkt. De siste 10 årene har han jobbet primært med merkevarestrategier, konseptutvikling, digitale strategier, messer, sponsoring, events og konferanser på ledernivå. Samtidig har han fulgt utviklingen av det nasjonale og internasjonale markedet for møteplasser, events og messer i kombinasjon med den digitale hverdagen. I tillegg til dette har Glenn mer enn 15 års erfaring innen 3D design og grafisk design.

«Jeg har vært heldig å få jobbe med profilerte merkevarer i viktige prosesser og prosjekter som bl.a. Playstation, Devold of Norway, Statoil, Hafslund, Norsk Tipping, Norgesgruppen, VG, Innovasjon Norge m.fl. hvor en møteplass, et arrangement, utnyttelse av et sponsorat eller tilstede på et event har vært drivende kanaler i kombinasjon med digitale løsninger for å oppnå ønsket målsetting»

Glenn Løvberg

Glenn kommer fra stillingen som Sponsor- og markedssjef i Norges Bilsportforbund hvor hans primære oppgave var å skape en helhetlig sponsor- og markedsstrategi fra bunnen av. I Findability vil Glenn jobbe med både eksisterende og nye kunder og han vil bidra med konseptualisering, strategi, design, innsikt, prosjektledelse og gjennomføring for kunder som ser viktigheten å være tilstede på en møteplass eller har ønske om å skape egne arrangement og events. I tillegg vil han bidra til å synliggjøre synergier mellom digitale virkemidler og plattformer, opp i mot det å være fysisk tilstedte på et arrangement, i butikk eller kanskje på en messe.

Legg igjen en kommentar